Συχνές Ερωτήσεις

H εκμάθηση της Αγγλικής γλώσσας στο περιβάλλον ενός φροντιστηρίου, σχολής ή κέντρου ξένων γλωσσών είναι ταχύτερη, αποτελεσματικότερη και οικονομικότερη σε
σχέση με οποιονδήποτε άλλο τρόπο εκμάθησης . Το οργανωμένο περιβάλλον και το συγκεκριμένο πρόγραμμα σπουδών που προσφέρει το φροντιστήριο, η σχολή ή το κέντρο ξένων γλωσσών υποβάλλει τους μαθητές να προσπαθούν περισσότερο.

• Η επιστροφή στα θρανία υποβάλλει τους ενήλικες στο πνεύμα του σχολείου, με την καλή έννοια του οργανωμένου και συγκροτημένου χώρου μάθησης.
• Η επαφή με άλλους ενήλικες που επίσης μαθαίνουν Αγγλικά βοηθά την όλη προσπάθεια.
• Η ύπαρξη σταθερότητας στο πρόγραμμα περιορίζει τις απουσίες.
• Η υποστήριξη από τη διεύθυνση σπουδών και τους καθηγητές του φροντιστηρίου.
• Το φροντιστήριο είναι οικονομικότερο σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη μορφή
εκμάθησης, αφού οι σπουδαστές μοιράζονται το κόστος της εκπαίδευσης.

Τα μαθήματα και τα προγράμματα εκπαίδευσης, έχουν συγκεκριμένη δομή, ύλη, μαθησιακούς στόχους και η επίδοσή αξιολογείται με test και εργασίες, βάσει προγράμματος.

  • Καλή σύνδεση Internet.
  • Ακουστικά ή Ηχεία & Μικρόφωνο.
  • Web camera.

Υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Μπορείτε να συνδεθείτε από οπουδήποτε βρίσκεστε και έχετε πρόσβαση στο διαδίκτυο, ενώ ο καθηγητής και οι συμμαθητές σας βρίσκονται σε φυσική τάξη. Χάρη στις εξοπλισμένες αίθουσές μας, η ποιότητα του μαθήματος και η επικοινωνία με τον διδάσκοντα παραμένει άψογη.

  • Κλειστό group: 3-5 άτομα
  • Group: 6-12 άτομα

Σε περίπτωση που ο αριθμός των ατόμων ενός τμήματος μεταβληθεί και για την
εύρυθμη λειτουργία του φροντιστηρίου, γίνεται αυτόματη μεταβολή σε κλειστό group, το
οποίο θα λειτουργεί με αναπροσαρμοσμένο-μειωμένο ωράριο. Σε περίπτωση μείωσης
των ατόμων ενός τμήματος κάτω από 3 άτομα γίνεται συγχώνευση τμημάτων ιδίου
επιπέδου.

Εάν τα μαθήματα δεν ξεκινήσουν, ο σπουδαστής δεν έχει οικονομική υποχρέωση απέναντι στο φροντιστήριο και η προκαταβολή επιστρέφεται. Το ποσό της
προκαταβολής όμως, δεν επιστρέφεται, εφόσον ο σπουδαστής έχει παρακολουθήσει μαθήματα.

Ναι, εφόσον συμπληρώσει την αίτηση παγώματος και τακτοποιήσει τις οικονομικές του υποχρεώσεις μπορεί να παγώσει την φοίτηση για ένα ημερολογιακό χρόνο και να
ενταχθεί σε τμήμα στο σημείο που διέκοψε.

Πλέον μπορεί να δοθεί έγκυρη απάντηση, αφού τα πορίσματα σημαντικού αριθμού ερευνών που έχουν διεξαχθεί εντός και εκτός Ευρώπης υπογραμμίζουν ότι τα παιδιά που μαθαίνουν μια δεύτερη γλώσσα πολύ νωρίς έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να γίνουν πολύγλωσσα αργότερα, ενώ παρουσιάζουν δείγματα μεγαλύτερης γνωσιακής και κοινωνικής ανάπτυξης έναντι των παιδιών που δεν γνωρίζουν άλλη γλώσσα εκτός από τη μητρική τους.  Τα παιδιά που μιλούν δύο ή και τρεις γλώσσες φαίνεται να παρουσιάζουν μεγαλύτερα επίπεδα αυτοεκτίμησης, σεβασμού για τους άλλους και έχουν υψηλότερο βαθμό διαπολιτισμικής επίγνωσης.

Η επιλογή να ξεκινά η εκμάθηση της ξένης γλώσσας σε όσο το δυνατό πιο μικρή ηλικία στηρίχτηκε από ειδικούς επιστήμονες οι οποίοι, υποστηρίζουν πως τα πλεονεκτήματα που προκύπτουν από την πρώιμη εκμάθηση δεύτερης γλώσσας είναι πολλά. Μεταξύ αυτών:

  • Ευνοείται ιδιαίτερα η ανάπτυξη της ικανότητας κατανόησης και κυρίως παραγωγής προφορικού λόγου, επειδή τα παιδιά έχουν μια τάση να «παίζουν» με τη γλώσσα και τους  ήχους της, η οποία τάση περιορίζεται με την πάροδο του χρόνου.
  • Σε μικρές ηλικίες τα παιδιά έχουν περισσότερα κίνητρα για μάθηση αφού τους είναι απολύτως φυσικό να ανταποκρίνονται με ενθουσιασμό στις νέες εμπειρίες και σε τεχνικές επανάληψης, μίμησης, κλπ. που εξυπηρετούν την εκμάθηση.
  • Οι δραστηριότητες που αξιοποιούν φανταστικές ιστορίες, παραμύθια, τραγούδια, παιχνίδια, κτλ. παροτρύνουν  τα παιδιά να αντιληφθούν τη γλώσσα ως «όλον», ένα σύνολο από λέξεις και φράσεις που παράγουν νόημα, και διευκολύνουν την προσέγγιση διαθεματικών εννοιών τις οποίες αργότερα, στις μεγαλύτερες τάξεις του δημοτικού, τα παιδιά πρέπει να αναλύσουν και να επεξεργασθούν.
  • Καθώς το παιδί ανακαλύπτει έναν άλλον γλωσσικό κώδικα, πέραν της μητρικής του γλώσσας, αποκτά μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και αναπτύσσει θετική στάση απέναντι σε άλλες γλώσσες και πολιτισμούς.
  • Η εκμάθηση της άλλης γλώσσας βοηθά το παιδί να συνειδητοποιήσει πώς λειτουργεί η μητρική του γλώσσα επειδή μοιραία τη συγκρίνει με την ξένη.
  • Η μεταφορά στρατηγικών από τη μητρική στην ξένη γλώσσα ενισχύει τις νοητικές διεργασίες και προωθεί τη γλωσσική ανάπτυξη γενικότερα.
  • Η εκμάθηση μιας γλώσσας, πέραν της μητρικής, είναι πηγή πνευματικής απόλαυσης και συμβάλλει στην διεύρυνση του γνωστικού ορίζοντα του παιδιού. Τα γλωσσομαθή άτομα αντιλαμβάνονται καλύτερα όχι μόνο τον ξένο αλλά και το δικό τους πολιτισμό, γιατί μπαίνουν σε διαδικασίες σύγκρισης και ανάλυσης των φαινομένων και των συμπεριφορών.

Ξεκίνησε Σήμερα και μην αφήνεις τίποτα στην τύχη.

Θα χαρούμε να σας γνωρίσουμε από κοντά